Ohjeet ja ehdot
Teemme tuotteet aina tilauksesta. Toimitusaikamme on noin 2 viikkoa. Huom!! Logoman lomailee 27.8-6.9.2021 sinä aikana tulleet tilaukset toimitetaan loman jälkeen.
Tilatuilla ja käyttämättömillä tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus, alkaen noutopäivästä.
Emme käytä tietojasi suoramarkkinointiin, emmekä edes tarjoa moista vaihtoehtoa.
Tilauksen tekeminen
Helpoin ja kätevin tapa on tilata verkkokauppamme kautta. Teemme yhteistyötä useiden myymälöiden kanssa (mm. Digiman), mutta verkkokaupastamme löydät parhaan valikoiman ja saat nopeimman toimituksen, useimmiten jopa suoraan omaan postilaatikkoon (kirjeenä).
Jos tarvitset apua oikean puhelinmallin löytämiseen tai haluat vain varmistaa, että saat oikean casen, niin tsekkaa meidän mallin tunnistamista koskeva sivu täältä.
Verkkokaupassamme ei näy varastosaldoja, sillä tuotteet tehdään aina tilauksesta ja pohjatuotteet saamme suoraan tukusta. Toisin sanoen tuotetta on varastossa yllin kyllin ja jos jotain mallia ei saada, sen tilaaminen estetään hetkellisesti ja uuden erän saapumisesta ilmoitetaan mahdollisimman tarkasti.
Jos on kuitenkin käynyt niin ohraisesti että tilaamaasi mallia ei olisi jostain syystä saatavilla, olemme teihin pikimmiten yhteydessä rahallisen hyvityksen tai poikkeavan aikataulun merkeissä.
Normaali toimitusaikamme on yhdestä kahteen viikkoa.
Toimitus
Tässä kohtaa vaalimme yksinkertaisuutta. Kaikki toimitukset lähetetään Postin palveluita käyttäen.
Yleensä kun tilattuja tuotteita on 1-2 kpl, lähetämme tuotteet kirjeellä. Kirjeistä ei saa lähetystunnusta, sillä ne toimitetaan suoraan postilaatikkoon. Jos tilattuja tuotteita on kolme tai enemmän, tai ne eivät muusta syystä mahdu kirjeeseen, lähetämme ne postipakettina lähimpään Postin palvelupisteeseen tai pakettiautomaattiin. Postipakettilähetyksistä asiakas saa sähköpostiin seurantatunnuksen ja noutoilmoitus tulee tekstiviestillä (mikäli tilaustiedoissa on puhelinnumero) tai kirjepostilla.
Toistaiseksi toimitamme tuotteita vain Suomeen.
Maksaminen
Logoman verkkokaupan maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (y-tunnus 2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Paytrail Oyj (y-tunnus 2122839-7)
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Yhteydenotto
Voit olla meihin yhteydessä sähköpostilla.
Sähköposti: info@logoman.fi
Jos olet yhteydessä sähköpostilla, kirjoita aina nimi, jolla tilaus on tehty ja tilausnumero, mikäli se on tiedossa. Vastatessasi Logomanin sähköposteihin, muista aina lainata koko aikaisempi sähköpostikeskustelu viestisi alle. Mikäli odotat meiltä sähköpostiviestiä, eikä näy tai kuulu, muista tarkistaa roskapostikansiosi.
Palautusoikeus
Verkkokaupastamme ostetuilla tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus, laskettuna tilauksen noutohetkestä.
Palauttamisen ehtona on, että tuote on myyntikuntoinen eli sovittaa saa, käyttää ei.
Logoman maksaa kaikki palauttamisesta koituvat postimaksut, kunhan palautuksessa käytetään antamiamme ohjeita, tärkeimmän ollessa se, että palautukset lähetetään asiakaspalautuslähetyksenä eikä tavallisena postipakettina tai kirjeenä.
Lisää tietoa aiheesta löydät Palautukset -sivulta.
Tavoitettavuus
Mikäli tilatuista malleista ei olisi jostain syystä saatavilla yhtä tai useampaa, eikä tilauksen yhteydessä ole jätetty puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta, tai yhteydenotosta huolimatta asiakasta ei tavoiteta, lähetetään tilaus ilman puuttuvia tuotteita.
Evästeet
Logoman.fi käyttää evästeitä. Eväste on pieni tiedosto, joka tallennetaan tietokoneeseen netin selaamisen alettua. Yleensä sivustot käyttävät evästeitä parantaakseen käyttäjäkokemusta sisäänkirjautumisen yhteydessä. Me käytämme niitä mittaus- ja tutkimustarkoituksiin sivuston käytön tyypin ja määrän selvittämiseksi. Emme yhdistä evästeitä sivuston henkilö- tai yhteystietoihin, eivätkä evästeet mahdollista käyttäjän laitteen etäkäyttöä, kuten tiedostojen kopioimista tai poistamista.
Käyttäjä voi halutessaan kytkeä evästeiden käyttämisen pois selaimensa asetuksista, mutta se todennäköisesti aiheuttaa haittaa sivustojen käytössä, joten sitä ei haluta suositella. Voit myös poistaa ennestään tallennettuja evästeitä selaimen valikosta. Huomaa, että ne voidaan luoda uudelleen seuraavan kerran, kun käyt sivustollamme.
Rekisteriseloste
Rekisterinpitäjä
Matkapuhelinhuolto Digiman Oy
Huurretie 9
33470 Ylöjärvi
www.digiman.fi
huolto@digiman.fi
Y-tunnus
Mikä ihmeen Digiman?!
Rekisterin nimi
Logomanin asiakasrekisteri
Rekisterin pitämisen peruste
Rekisteriin tallentuu tietoja asiakkaiden tehdessä ostoksia Logomanin verkkokaupassa, tai kun asiakas luo Logoman verkkokauppaan käyttäjätunnuksen.
Rekisterin käyttötarkoitus
Rekisterin pääasiallinen käyttötarkoitus on saada asiakkaan tilaus perille. Rekisteri auttaa myös selvittämään tilaukseen mahdollisesti liittyviä ongelmia tai asiakaspalautuksia.
Rekisterin toissijainen tarkoitus on räätälöidyn sisällön luominen Logoman verkkokauppaan. Osa rekisteritiedoista saatetaan siirtää Logoman yhteistyökumppaneiden hallinnoimille palvelimille, jotta asiakassuhdetta voitaisiin kehittää myös Logomanin hallinnoiman sivuston ulkopuolella.
Rekisteriä käytetään myös mainonnan seurantaan.
Halutessaan asiakas voi kieltää tietojen lähetyksen Logomanin yhteistyökumppaneille lähettämällä pyynnön sähköpostilla osoitteeseen info@logoman.fi.
Rekisterin sisältämät tiedot
Rekisteriin tallentuu kaikki, mitä ostotapahtumasta tai käyttäjätunnuksen luomisesta irti saadaan. Eli:
- Asiakkaan nimi
- Asiakkaan osoite ja muut yhteystiedot
- Asiakkaan tilaamat tuotteet ja niiden mallit
Tietojen luovutus
Tietoja ei käytetä suoramainontaan.
Tietoja luovutetaan vain sellaiseen nettimainonnan kohdennustarkoitukseen, joka ei johda suoramarkkinointiin tai tietojen edelleen luovutukseen. Asiakas voi pyytää tietojensa poistamista rekisteristä, ja olemme velvollisia pyyntöä noudattamaan. Laki, perintätoimet tai avoimet laskut saattavat vaikuttaa pyynnön käsittelyyn.
Rekisterin suojaus
Rekisteri sijaitsee Digimanin suojatulla palvelimelle, mihin ulkopuolisilta on pääsy estetty.
Loppukaneetti
Mikäli koet meidän aiheuttamaa vääryyttä, etkä pääse sopuun kauppasopimukseen liittyvissä erimielisyyksissä meidän kanssamme, on sinulla oikeus viedä asia eteenpäin kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen sitä tulee sinun kuitenkin olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).