Kauppa

Ohjeet ja ehdot

Tilauksen tekeminen

Helpoin ja kätevin tapa on tilata verkkokauppamme kautta. Teemme yhteistyötä useiden myymälöiden kanssa (mm. Digimanit), mutta verkkokaupastamme löydät parhaan valikoiman ja saat nopeimman toimituksen, useimmiten jopa suoraan omaan postilaatikkoon (kirjeenä).

Jos tarvitset apua oikean puhelinmallin löytämiseen tai haluat vain varmistaa, että tulee varmasti oikea, niin tsekkaa meidän mallin tunnistamista koskeva sivu täältä.

Verkkokaupassamme ei näy varastosaldoja, sillä tuotteet tehdään aina tilauksesta ja blanko tuotteet saamme suoraan tukusta. Toisin sanoen tuotetta on varastossa yllin kyllin ja jos jotain mallia ei saada, sen tilaaminen estetään hetkellisesti ja uuden erän saapumisesta ilmoitetaan mahdollisimman tarkasti.

Jos on kuitenkin käynyt niin ohraisesti että tilaamaasi mallia ei olisi jostain syystä saatavilla, olemme teihin pikimmiten yhteydessä rahallisen hyvityksen tai poikkeavan aikataulun merkeissä.

Teeemme ja toimitamme maksetut tilaukset maanantaisin ja keskiviikkoisin.

Toimitus

Tässä kohtaa vaalimme yksinkertaisuutta. Kaikki toimitukset lähetetään Postin palveluita käyttäen.

Yleensä kun tilattuja tuotteita on 1-2 kpl, lähetämme tuotteet kirjeellä. Kirjeistä ei saa lähetystunnusta, sillä ne toimitetaan suoraan postilaatikkoon. Jos tilattuja tuotteita on kolme tai enemmän, tai ne eivät muusta syystä mahdu kirjeeseen, lähetämme ne postipakettina lähimpään Postin palvelupisteeseen tai pakettiautomaattiin. Postipakettilähetyksistä asiakas saa sähköpostiin seurantatunnuksen ja noutoilmoitus tulee tekstiviestillä (mikäli tilaustiedoissa on puhelinnumero) tai kirjepostilla.

Toistaiseksi toimitamme tuotteita vain Suomeen. Tilaukset käsitellään ja postitetaan maanantaisin ja keskiviikkoisin.

LOGOMAN KESÄLOMAILEE 12.07.-30.07. Tänä aikana tehdyt tilaukset tehdään ja toimitetaan loman jälkeen.

Maksaminen

Logoman verkkokaupan maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (y-tunnus 2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj (y-tunnus 2122839-7), Innova 2

Lutakonaukio 7, 40100, Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Palautusoikeus

Verkkokaupastamme ostetuilla tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus, laskettuna tilauksen noutohetkestä.

Palauttamisen ehtona on, että tuote on myyntikuntoinen eli sovittaa saa, käyttää ei.

Logoman maksaa kaikki palauttamisesta koituvat postimaksut, kunhan palautuksessa käytetään antamiamme ohjeita, tärkeimmän ollessa se, että palautukset lähetetään asiakaspalautuslähetyksenä eikä tavallisena postipakettina tai kirjeenä.

Lisää tietoa aiheesta löydät Palautukset -sivulta.

Tavoitettavuus

Mikäli tilatuista malleista ei olisi jostain syystä saatavilla yhtä tai useampaa, eikä tilauksen yhteydessä ole jätetty puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta, tai yhteydenotosta huolimatta asiakasta ei tavoiteta, lähetetään tilaus ilman puuttuvia tuotteita.

Evästeet

Logoman.fi käyttää evästeitä. Eväste on pieni tiedosto, joka tallennetaan tietokoneeseen netin selaamisen alettua. Yleensä sivustot käyttävät evästeitä parantaakseen käyttäjäkokemusta sisäänkirjautumisen yhteydessä. Me käytämme niitä mittaus- ja tutkimustarkoituksiin sivuston käytön tyypin ja määrän selvittämiseksi. Emme yhdistä evästeitä sivuston henkilö- tai yhteystietoihin, eivätkä evästeet mahdollista käyttäjän laitteen etäkäyttöä, kuten tiedostojen kopioimista tai poistamista.

Käyttäjä voi halutessaan kytkeä evästeiden käyttämisen pois selaimensa asetuksista, mutta se todennäköisesti aiheuttaa haittaa sivustojen käytössä, joten sitä ei haluta suositella. Voit myös poistaa ennestään tallennettuja evästeitä selaimen valikosta. Huomaa, että ne voidaan luoda uudelleen seuraavan kerran, kun käyt sivustollamme.

Rekisteriseloste

REKISTERINPITÄJÄ

Matkapuhelinhuolto Digiman Oy, y-tunnus: 1602281-0 (Mikä ihmeen Digiman?!)

Tohlopinranta 10, 33270, Tampere

www.digiman.fi, huolto@digiman.fi

REKISTERIN NIMI

Logomanin asiakasrekisteri

REKISTERIN PITÄMISEN PERUSTE

Rekisteriin tallentuu tietoja asiakkaiden tehdessä ostoksia Logomanin verkkokaupassa, tai kun asiakas luo Logoman verkkokauppaan käyttäjätunnuksen.

REKISTERIN KÄYTTÖTARKOITUS

Rekisterin pääasiallinen käyttötarkoitus on saada asiakkaan tilaus perille. Rekisteri auttaa myös selvittämään tilaukseen mahdollisesti liittyviä ongelmia tai asiakaspalautuksia.

Rekisterin toissijainen tarkoitus on räätälöidyn sisällön luominen Logoman verkkokauppaan. Osa rekisteritiedoista saatetaan siirtää Logoman yhteistyökumppaneiden hallinnoimille palvelimille, jotta asiakassuhdetta voitaisiin kehittää myös Logomanin hallinnoiman sivuston ulkopuolella.

Rekisteriä käytetään myös mainonnan seurantaan.

Halutessaan asiakas voi kieltää tietojen lähetyksen Logomanin yhteistyökumppaneille lähettämällä pyynnön sähköpostilla osoitteeseen info@logoman.fi.

REKISTERIN SISÄLTÄMÄT TIEDOT

Rekisteriin tallentuu kaikki, mitä ostotapahtumasta tai käyttäjätunnuksen luomisesta irti saadaan. Eli:

Asiakkaan nimi, osoite ja muut yhteystiedot sekä asiakkaan tilaamat tuotteet ja niiden mallit.

TIETOJEN LUOVUTUS

Tietoja ei käytetä suoramainontaan.

Tietoja luovutetaan vain sellaiseen nettimainonnan kohdennustarkoitukseen, joka ei johda suoramarkkinointiin tai tietojen edelleen luovutukseen. Asiakas voi pyytää tietojensa poistamista rekisteristä, ja olemme velvollisia pyyntöä noudattamaan. Laki, perintätoimet tai avoimet laskut saattavat vaikuttaa pyynnön käsittelyyn.

REKISTERIN SUOJAUS

Rekisteri sijaitsee Digimanin suojatulla palvelimelle, mihin ulkopuolisilta on pääsy estetty.

Loppukaneetti

Mikäli koet meidän aiheuttamaa vääryyttä, etkä pääse sopuun kauppasopimukseen liittyvissä erimielisyyksissä meidän kanssa, on sinulla oikeus viedä asia eteenpäin kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen sitä tulee sinun kuitenkin olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

WordPress Theme built by Shufflehound. © Logoman 2018 All Rights Reserved